Zavřít

Rychlá poptávka

Zanechte nám na vás kontaktní údaje a my se vám ozveme, co nejdříve to bude možné. Těšíme se na spolupráci.

Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Bohužel se nepodařilo vaši zprávu odeslat.
Krizový management pro malé a střední firmy

Krizové

řízení

6 důvodů, proč si NÁS vybrat

Naše silné stránky

1.

Zaměření

Zabýváme se řešením kritických oblastí společnosti.

2.

Rychlost a flexibilita

Jsme k dispozici během několika dní – „Quick start“. Potřebujeme minimální formality pro zahájení spolupráce a přizpůsobíme se časovému fondu.

3.

Přenos znalostí

Doručíme Know-how a dovednosti do firemního týmu. Všechny znalosti zůstanou ve společnosti.

4.

Zkušenost

Každý člen týmu je specialistou ve svém oboru. Disponujeme teoretickými i praktickými znalostmi.

5.

Objektivita

Držíme se faktů a jsme zdravě kritičtí. Díváme se nezaujatě s dostatečným nadhledem.

6.

Výsledky

Cílíme na výkon a měřitelné výsledky.

Kdy povolat krizový štáb?

  • Nedohodnu se se společníkem na dalším fungování, protože máme jiné názory.
  • Nevím, jakým směrem by se moje firma měla rozvíjet.
  • Nedaří se mi prodávat moje výrobky.
  • Klesá mi odbyt, tržní podíl a zhoršuje se moje hospodaření.
  • Nemám dostatek kapitálu a klesá mi likvidita.
  • Hromadí se mi předžalobní výzvy či upomínky.
  • Prostě nevím co a jak dál.
Poznejte, co děláme

Jaké oblasti řešíme?

1.

Rozvoj podnikání

Děláme průzkum trhu, rozvíjíme firemní strategie a vyhledáváme nové obchodní kanály.

2.

Řízení prodeje / nákupu

Řídíme prodejní tým za účelem dosažení stanovených cílů. Vylepšujeme metodiky prodeje / nákupu a zlepšujeme komunikaci mezi prodejem a vedením.

3.

Management řízení změn

Navrhujeme strukturální změny organizace. Optimalizujeme procesy ve společnosti a zavádíme změny do provozu.

4.

Provozní řízení

Zajišťujeme kontinuitu podnikání na provozní úrovni. Sledujeme každodenní činnosti v hlavním provozu a posuzujeme efektivitu provozu a procesy.

5.

Lidské zdroje

Nábor a výběr kandidátů včetně adaptačních programů. Psychologie, koučink, hodnocení, diagnostika, motivační systémy, kompetenční modely a audit.

6.

Finance a Controlling

Analýza a reporting včetně doporučení. Návrhy strategií pro stabilizaci. Řízení a plánování Cash-Flow. Strategie k překonání problémů. Stanovení hodnoty podniku.

Jak to probíhá?

ikona prohledávání dokumentů

Prověření zdrojů a odhad šance na vítězství

Popis stavu, analýza příčin krize, prohlášení o vizi, konkrétní plán sanace, integrace do plánu, vyhodnocení schopnosti sanace.
Ikona grafu

Určení pozice na bitevním poli

Definování komplexnosti a náročnosti sanace dle závažnosti a potřeby realizace opatření dle výstupů z předchozího kroku.
Ikona cesty

Plán nasazení

Prvotní analýza, plán sanace, implementace AVANTI, implementace RETROFIT, strategická reorientace.
Co požadujeme a co za to?

Ceník

Fixní hodinová sazba

1 500 Kč na osobu bez DPH
Dopravné v rámci ČR: 900 Kč za hodinu bez DPH

Co požadujeme?

  • Pravdivé informace a vaši plnou spolupráci
  • Výplata na týdenní bázi se zárukou majitele

Co dostanete?

Úsporu v režii
Doplnění lidských zdrojů
Flexibilní a efektivní práci
Zkušenosti napříč různými obory
Objektivitu nezávislých profesionálů

Děláme vše pro to, aby pro Vás byla cena co nejvíce transparentní a měli jste předem alespoň rámcovou představu, kolik zaplatíte.